< Till bloggens startsida

Om din kanin skulle sluta äta hö.

Om din kanin skulle sluta äta hö finns det några saker du måste tänka på, för det är allvarligt. Här får du läsa mer om det!
 
 
Vad gör jag om min kanin bara äter pellets? 
Du måste då ta bort pelletsen tills kaninen börjar äta hö igen.
 
 
Min kanin äter varken hö eller pellets, vad ska jag göra? 
Jag tycker att du ska kontakta en veterinär då. Kom ihåg att kolla så att dem är bra på smådjur.
 
 
Min kanin gillar inte höet jag köper, vad ska jag göra? 
Du kan byta till ett grövre hö.
 
 
Var köper jag bäst hö till min kanin?
Hos en bonde köper man bäst hö. Man kan också köpa hö i djuraffärer. Köp inte hö från mataffärer, i det finns ingen näring.
 
 
Mer om hö kan du läsa här
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0